„MARHER“ projektas

2022 m. birželio 22 d. Zyplių dvare, vyko Erasmus+ Strateginių partnerysčių tarptautinis projekto MARHER „Paveldo rinkodara Europos konkurencingumo pasaulinėje rinkoje didinimui“ (angl. Erasmus+Strategic partnerships KA2 project – Heritage Marketing for competitiveness of Europe in the global market) renginys, kurį organizavo Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva). Renginio metu su vietos kultūrinio turizmo vystytojais ir vietos bendruomenių nariais buvo pasidalinta projekto vykdymo patirtimis, projekto veiklomis ir projekto rezultatais, t.y sukurta unikalia paveldo marketingo programa, kurią drauge kūrė tiek projekto koordinatoriai iš Danitacom (Danija), tiek ir projekto partneriai: Syddansk Universitetas (Danija), Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva), I-Strategies (Italija), CBE (Belgija) ir FVB S.R.L (Italija). Renginio metu vykusiame seminare renginio dalyviai turėjo galimybę ne tik susipažinti su projekto veiklomis, bet ir aptarti paveldo marketingo sampratą ir iššūkius bei dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Projektu MARHER siekiama atskleisti pagrindines naujojo profesionalo, besiremiančio vertybėmis ir istorijomis, novatoriško ir kūrybingo žmogaus kompetencijas, pavadinant naująjį profesionalą „Heritage Marketer“. Paveldo rinkodara čia siekia užimti pagrindinį vaidmenį, sujungdama praeitį su ateitimi. Paveldo rinkodara nereiškia tiesiog istorijų pasakojimo, bet reiškia „komunikavimą per istorijas“, t. y., kuriant viešą emocinį ir vertybinį pasakojimą, įmonė užmezga itin empatišką santykį su klientais.  Rinkos vis labiau tampa naratyvinėmis arenomis, kur greta produktų kokybės, gebėjimas prekės ženklą ir kompanijos žinomumą išryškinti per pasakojimus, tradicijas ir vertybes (kultūrines ir etines), tampa itin svarbiu. Taigi, galimybė kurti istorijas ir kūrybiškai perteikti įmonės vertybes tampa pamatiniu meistriškumo įgūdžiu, norint įgyti kuo patrauklesnę vertę vis dėmesingesniam ir sąmoningesniam klientui.
marher2 marher