Joninės Lukšiuose!

Birželio 23 d., Lukšių miestelyje, šventėme Jonines! Visi Jonai, Janinos, Jonės, Rasos buvo pasveikinti ir apdovanoti medaliais, degė Joninių laužas, vyko paparčio žiedo ieškojimas. Šventės metu sveikinimo žodžius tarė Lietuvos Respublikos Seimo narys Giedrius Surplys, Lukšių miestelio seniūnas Vytautas Andziulevičius. Visus susirinkusius linksmino ir šokti kvietė Liveta ir Petras Kazlauskai, grupė „DAR“, Valdas Lacko ir grupė „Karaliai“. Šventės pabaigoje vyko diskoteka. Dėkojame visiems atvykusiems ir prisidėjusiems prie Joninių šventės Lukšiuose! IMG_1551 IMG_9446 IMG_9476 IMG_9528 IMG_9610 IMG_9631 IMG_9680 IMG_9710

„MARHER“ projektas

2022 m. birželio 22 d. Zyplių dvare, vyko Erasmus+ Strateginių partnerysčių tarptautinis projekto MARHER „Paveldo rinkodara Europos konkurencingumo pasaulinėje rinkoje didinimui“ (angl. Erasmus+Strategic partnerships KA2 project – Heritage Marketing for competitiveness of Europe in the global market) renginys, kurį organizavo Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva). Renginio metu su vietos kultūrinio turizmo vystytojais ir vietos bendruomenių nariais buvo pasidalinta projekto vykdymo patirtimis, projekto veiklomis ir projekto rezultatais, t.y sukurta unikalia paveldo marketingo programa, kurią drauge kūrė tiek projekto koordinatoriai iš Danitacom (Danija), tiek ir projekto partneriai: Syddansk Universitetas (Danija), Vytauto Didžiojo universitetas (Lietuva), I-Strategies (Italija), CBE (Belgija) ir FVB S.R.L (Italija). Renginio metu vykusiame seminare renginio dalyviai turėjo galimybę ne tik susipažinti su projekto veiklomis, bet ir aptarti paveldo marketingo sampratą ir iššūkius bei dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Projektu MARHER siekiama atskleisti pagrindines naujojo profesionalo, besiremiančio vertybėmis ir istorijomis, novatoriško ir kūrybingo žmogaus kompetencijas, pavadinant naująjį profesionalą „Heritage Marketer“. Paveldo rinkodara čia siekia užimti pagrindinį vaidmenį, sujungdama praeitį su ateitimi. Paveldo rinkodara nereiškia tiesiog istorijų pasakojimo, bet reiškia „komunikavimą per istorijas“, t. y., kuriant viešą emocinį ir vertybinį pasakojimą, įmonė užmezga itin empatišką santykį su klientais.  Rinkos vis labiau tampa naratyvinėmis arenomis, kur greta produktų kokybės, gebėjimas prekės ženklą ir kompanijos žinomumą išryškinti per pasakojimus, tradicijas ir vertybes (kultūrines ir etines), tampa itin svarbiu. Taigi, galimybė kurti istorijas ir kūrybiškai perteikti įmonės vertybes tampa pamatiniu meistriškumo įgūdžiu, norint įgyti kuo patrauklesnę vertę vis dėmesingesniam ir sąmoningesniam klientui.
marher2 marher

„Sidabro vainikėlis IX“

Birželio 1 – ąją dieną, Zyplių dvaro Arklidžių galerijoje, vyko Lietuvos liaudies kultūros centro organizuojamo konkurso „Sidabro vainikėlis IX“ finalinės parodos uždarymo ir laureatų paskelbimo šventė. Šventės metu skambėjo Griškabūdžio kultūros centro vaikų ir jaunimo folkloro ansamblio „Užnovietis“  (vad. Nijolė Černevičienė) atliekama kanklių muzika, sveikinimo žodžius tarė Šakių rajono savivaldybės meras Edgaras Pilypaitis ir Šakių rajono savivaldybės švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Darius Aštrauskas. Šventėje, finalinėje parodoje eksponuojamų darbų autoriai, išgirdo komisijos nuomonę apie jų darbus, gavo padėkas, o konkurso nugalėtojai buvo apdovanoti „Sidabro vainikėliu“. Konkurso dalyvių darbus įvertino ir apdovanojo komisijos nariai: Lietuvos nacionalinio kultūros centro specialistė Asta Valiukevičienė, Lietuvos nacionalinio muziejaus Etninės kultūros ir antropologijos rinkinių skyriaus vedėja dr. Miglė Lebednykaitė, Lietuvos nacionalinio kultūros centro Etninės kultūros skyriaus specialistė – vadybininkė Gražina Vaičiūnaitė, Lietuvos istorijos instituto Etnologijos ir antropologijos skyriaus mokslo darbuotojas Vytautas Tumėnas ir Lukšių kultūros centro direktorė Daiva Bukšnienė.
Dėkojame aplankiusiems šią parodą ir visiems atvykusiems į parodos uždarymo ir laureatų paskelbimo šventę!IMG_0919 IMG_0926 IMG_0931 IMG_0942 IMG_0972